فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ

 با اعلام مدیرکل حراست وزارت ورزش سهم 10 درصدی طرفداران تراکتورسازی در بازی فردا با پرسپولیس به 25 درصد افزایش یافت.

به گزارش "ورزش سه"، رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش اعلام کرد با توجه مشکلاتی که طرفداران تبریزی برای حضور در آزادی در سال‌های گذشته داشتند این بار 25 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی برای تراکتورسازان در مصاف با پرسپولیس در نظر گرفته شده است تا دیگر مشکلات حاشیه‌ای پیش نیآید.

در این که این تصمیم چرا از جانب حراست وزارت ورزش اتخاذ شده و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دخالتی نداشتند هیچ بحثی نداریم اما به نظر می‌رسد با افزایش 20 درصدی غیرمتعارف طرفداران تیم مهمان در بازی فردا شاهد شکسته شدن رکورد حضور تماشاگر در بازی‌های لیگ پانزدهم باشیم چون تجربه نشان داده سوای از پرسپولیسی‌ها که در این هفته‌ها حضور چشمگیری در آزادی برای حمایت از تیم محبوبشان داشتند تبریزی‌های مقیم پایتخت هم با تسهیل شدن در راه حضور در ورزشگاه فردا به آزادی هجوم بیاورند و ظرفیت 100 هزار نفری را تکمیل کنند.

با توجه به این که پیش بینی می‌شود بازی جذابی میان این دو تیم آماده این روزهای فوتبال رقم بخورد مسلماً حضور 100 هزار نفری طرفداران دو تیم در آزادی می‌تواند بر جذابیت‌های بازی بیافزاید و تمام نگاه‌ها را به لیگ برتر در واپسین روزهای سال تغییر دهد. الان مدت‌هاست که فوتبال ایران در حسرت پر شدن سکوهای آزادی در یک بازی لیگ برتر است و مسلماً با این تصمیم حراست وزارت ورزش این حسرت می‌تواند به پایان برسد.

تبریزی‌ها که به نظر می‌رسد در بازی‌های خارج از خانه به مراتب بیشتر از خانه برای حمایت از تیم محبوبشان به ورزشگاه می‌روند حالا بعد از درخشش در آسیا و برای زنده شدن امیدهایشان برای کسب سهمیه در لیگ برتر قطعاً فردا با انگیزه‌های بیشتری راهی غرب پایتخت شده و سکوهایی که برایشان در نظر گرفته شده را پر می‌کنند که تقابل آنها با طرفداران پرشمار پرسپولیسی هم می‌تواند جذابیت‌های خاصی بر مهم‌ترین بازی هفته رقم بزند.

 

منبع:ورزش3

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۵
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی