فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ

نمایندگان با حذف تبصره‌ای از لایحه بودجه، با جابجایی اعتبارات عمرانی برای تأمین پیش‌پرداخت طرح‌های فاینانس مخالفت کردند.

به گزارش مهر، علاوه بر این با اصلاح ماده دیگری، شرایط دستگاه‌هایی که اقدام به انتشار صکوک می‌کنند، تعیین شد.

بر اساس این بند، به وزارت اقتصاد و دارایی اجازه داده شد به منظور استفاده از دارایی‌های دولت برای انتشار صکوک اسلامی پیش‌بینی شده در این قانون و ساماندهی و مدیریت دارایی‌ها و اموال در مالکیت دولت و تمرکز اختیارات مربوط به نحوه نقل و انتقال اموال منقول و غیرمنقول و سایر دارایی‌های دولت، ضمن اجرای سامانه جامع اطلاعات اموال غیرمنقول، دستگاه‌های اجرایی حسب مورد نسبت به انجام اقدامات مورد نیاز برای مدیریت و استفاده از دارایی‌ها و اموال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به استثنای انفال و اموال دستگاه‌های زیر نظر رهبری، به منظور انتشار صکوک اسلامی نظیر ارزیابی توسط کارشناسان رسمی، شناسایی، تعیین و تغییر بهره‌بردار، واگذاری و هر گونه نقل و انتقال یا فروش اموال مذکور اقدام نمایند.

علاوه بر این با حذف بند دیگری، استثنای پرداخت یارانه به خانواده‌های پرجمعیت حذف شد و همچنان درآمد خانواده‌ها ملاک حذف از دریافت یارانه نقدی اعلام شد.

طبق بند الحاقی به تبصره هدفمندی، قرار بود خانوارهایی که تعداد فرزندان تحت تکفل آنها پنج نفر و بیشتر باشد، از شمول تبصره هدفمندی مبنی بر (حذف دریافت یارانه نقدی بر اساس درآمد خانوار) خارج بوده و با هر درآمدی، با تقاضای آنها از یارانه برخوردار هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی