فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ
۱۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۵:۲۱

عشوری: کسی ما را هوایی نکرده است

هافبک تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد برخی روی او حساس شده اند و هر برخورد ساده اش در زمین بازی را درگیری تلقی می کنند.

سینا عشوری درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با استقلال تهران به "ورزش سه" می گوید: شرایط خیلی خوبی داریم. از نظر روحی در شرایط مطلوبی قرار داریم و تمرینات خوبی نیز انجام داده ایم. امیدواریم تا بتوانیم یک بازی خوب مقابل استقلال انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.


روی من حساس شده اند


وی درباره درگیری اش با بازیکن الهلال در جریان دیدار با این تیم و تکرار درگیری هایش با بازیکنان حریف تاکید می کند: در جریان بازی قبل من با کسی دعوایم نشد! یک برخورد ساده بود و فکر می کنم روی من حساس شده اند. در هر بازی هر برخوردی پیش می آید روی من زوم می کنند و می گویند عشوری هر بازی درگیری ایجاد می کند. در شرایطی که اینطور نیست. خودم هم هرگز دوست ندارم این اتفاقات رخ بدهد.

بازی زیبایی می شود


هافبک تراکتورسازی با اشاره به دیدار با استقلال بیان می کند: استقلال در کورس قهرمانی است و می خواهد 3 امتیاز را بگیرد اما ما نیز برای این بازی نقشه کشیدیم و امیدوار هستیم تا بتوانیم 3 امتیاز را مال خود کنیم.فکر می کنم بازی زیبایی از آب در آید.


هیچ اتهامی به قلعه نویی نمی چسبد


عشوری درباره حواشی بازی فردا با استقلال می گوید:  امیر قلعه نویی از این بازی های حساس زیاد تجربه کرده است. حساسیت بازی فردا بالا است اما همه امیر قلعه نویی را می شناسند و می دانند که هیچ اتهام و انگی به او نمی چسبد. بی تردید او نهایت تلاشش را برای موفقیت تراکتورسازی و شادی دل هواداران انجام می دهد.

درگیری حاتمی ربطی به تراکتور نداشت

وی درباره درگیری فرزاد حاتمی با یکی از مدیربرنامه های فوتبال دراردوی تراکتورسازی عنوان می کند: این موضوع یک مساله کاملا شخصی بود و هیچ ارتباطی به تیم نداشت. هیچ‌کس هم بازیکنان ما را هوایی نکرده است. تاکید می کنم موضوع دیشب شخصی بود و هیچ ارتباطی به تراکتورسازی و بازی با استقلال نداشت.

با ذوب آهن مشکلی ندارم


عشوری درباره بیانیه ای که باشگاه ذوب آهن چند روز قبل علیه او صادر کرد، می افزاید: من مشکلی با ذوب آهن ندارم. همیشه گفته ام با ذوب آهن قرارداد دارم و انشاءالله بعد از پایان سربازی ام با مسئولان باشگاه ذوب آهن مذاکره می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۸
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی