فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ

امسال بازهم جهان در حالی حضور میلیونی، حماسی و انقلابی ملت بزرگ ایران را به خود دید که مسلمانان عالم در حمایت از مظلومان فریاد "مرگ بر استکبار" سر دادند تا سیلی محکمی به استکبار جهانی زده و با آرمان آزادی قدس شریف تجدید میثاق کنند.

روز قدس

به گزارش تسنیم از تبریز، مراسم راهپیمایی روز قدس در تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی، از ساعت 10:30 آغاز شد که در تبریز، مرکز استان، مردم، از مسیرهای 9گانه حرکت را به سمت مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز آغاز کردند.

بر اساس این گزارش، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، امام‌جمعه تبریز و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی پس از تجمع راهپیمایان در مصلی، خطبه‌های نمازجمعه را ایراد خواهد کرد.

در این مراسم باشکوه و به یادماندنی، مردم روزه دار استان در هوای گرم به همراه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، مدیران و مسئولان، روحانیون، بسیجیان، دانش آموزان و دانشجویان، سایر اقشار، زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان همه آمده اند تا به ندای رهبرشان لبیک گویند و آزادی قدس شریف از یوغ صهیونیست‌ها را فریاد بزنند.

مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان آذربایجان شرقی از ابتدای آغاز این مراسم شعارهای یک صدا و کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود»سر دادند و به مسیرهای تعیین شده در این راهپیمایی ادامه دادند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی