فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ
بازیکن سابق تراکتورسازی تأکید کرد به خاطر روزهای خوبی که در تبریز داشته هرگز خاطرات حضورش در این شهر را فراموش نمی‌کند.

گروه ورزشی آناج: "امیر محبی" بازیکن سابق تراکتورسازی بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در جمع سرخ پوشان تبریز در پایان لیگ نهم از این تیم جدا شد. این بازیکن بعد از جدایی از تراکتورسازی از سطح اول فوتبال ایران دور شد و این روزها به فکر مربی‌گری در فوتبال است.

فرصتی دست داد تا با این بازیکن محبوب سال‌های گذشته تراکتور گفت‌وگویی داشته باشیم که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

آناج: چرا بعد از جدایی از تراکتورسازی از سطح اول فوتبال دور شدید؟

دو سالی که در تراکتور حضور داشتم در سال اول با حمایت پرشور و بی‌نظیر هواداران توانستیم به لیگ برتر راه پیدا کنیم و در ادامه هم در لیگ به رتبه تک رقمی رسیدیم. کلا خاطرات فوق‌العاده خوبی در تبریز و در کنار هواداران خونگرم تراکتور داشتم. به هر حال به خاطر برخی مسائل از تراکتور جدا شدم و بعد از رفتنم بدشانسی نیز به سراغم آمد.

البته در مورد جدایی‌ام از تراکتور شاید یک تصمیم اشتباه گرفتم و بخاطر برخی مسائل جدا شدم که ناخواسته بود.

آناج: بعد از تراکتور در کدام تیم‌ها حضور داشتید؟

بعد از جدا شدن از تراکتور به پاس همدان رفتم که مصدومیت باعث شد به نوعی از فوتبال دور شوم و دو فصل پیش هم در ابومسلم خراسان بودم بعد از ابومسلم هم با پدیده به لیگ برتر صعود کردیم. در این چند سال اتفاقات عجیب و غریبی برایم رقم خورد ولی خدا را شکر آمارم در لیگ دسته یک خوب بود و در 9 بازی 6 گل زدم و 5 پاس گل هم در کارنامه‌ام ثبت شد.

 

 

آناج: از آخرین وضعیت خود بگویید؟

متاسفانه بعد از پدیده دیگر در تیمی فوتبال بازی نکردم. باتوجه به شخصیتی که دارم نمی‌خواهم به هر قیمتی در فوتبال باشم. من مدرک مربی‌گری درجه c آسیا را دارم و الان در کلاس‌های مربی‌گری شرکت می‌کنم و به دنبال گرفتن درجه B نیز هستم که اگر قسمت شد به فوتبال برگردم.

آناج: تیم امسال تراکتورسازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و امسال در تراکتور مهره‌های خوبی را کنار هم جمع کرده است. این تیم به خاطر هواداران پرشوری که دارد همیشه یک پله جلوتر از بقیه تیم‌هاست و من هم امیدوارم امسال تراکتور همراه هواداران خونگرمش برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آناج: به نظر شما چرا بازیکنان تراکتورسازی بعد از جدایی از این تیم افت می‌کنند؟

تراکتور به خاطر هوادارانش به برندی در فوتبال ایران تبدیل شده است که این تیم را از سایر تیم‌ها متمایز می‌کند. هواداران تراکتورسازی از زمانی که تیمشان مجددا به لیگ برتر بازگشت قطب جدیدی را در فوتبال ایران ایجاد کردند، وقتی بازیکنی در این جو خوب به دوران اوج خود می‌رسد و از هر نظر در دید و چشم رسانه و مردم است وقتی از این تیم جدا می‌شود و توجه چندانی در دیگر تیم‌ها به او نمی‌شود، طبیعی است افت کند.

آناج: سخن آخر؟

سلام مرا به هواداران تراکتورسازی برسانید و به آن‌ها بگویید هیچ موقع خاطرات خوبی و لحظات خوبی که در تراکتور و تبریز داشتم را فراموش نکردم و نخواهم کرد. باور کنید هنوز هم فیلم‌ها و عکس‌های آن دوران را مرور می‌کنم. هر وقت که از من می‌پرسند بهترین جایی که بازی کردی کجا بود بی‌شک تراکتور و تبریز اولین کلماتی هستند به ذهنم می‌آیند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۵
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی