فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هم نوا تراکتورسازی که پس از حضور مجدد در لیگ برتر روند با ثباتی داشته و یکی از موفق ترین تیم های فوتبال ایران به شمار می رود بر اساس آمار موجود به عنوان برترین تیم فوتبال لیگ برتر ایران در دهه 90 محسوب می شود.

بر این اساس با احتساب نتایج تیم های حاضر در لیگ های یازدهم ؛ دوازدهم ؛ سیزدهم ؛  چهاردهم ؛ پانزدهم و شانزدهم تراکتورسازی با کسب 78 پیروزی و 54 مساوی از 160 بازی به عنوان برترین تیم لیگ برتر در دهه 90 شناخته می شود ؛ بعد از این تیم استقلاال تهران با 287 امتیاز و یک امتیاز کمتر نسبت به تراکتورسازی در رده دوم قرار داد.

سپاهان اصفهان با 285 امتیاز در رده سوم قرار گرفته و رده های چهارم تا هشتم بترتیب در اختیار نفت تهران ( 266 امتیاز ) ؛ پرسپولیس تهران ( 245 امتیاز ) ؛ فولاد خوزستان ( 241 امتیاز ) ؛ ذوب  آهن اصفهان ( 211 امتیاز ) و صبای قم ( 206 امتیاز ) می باشد.

به نظر می رسد مسئولان ؛ کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی همگام با هواداران این تیم بیش از پیش تلاش خواهند کرد تا در پایان لیگ شانزدهم ضمن کسب مقام قهرمانی ؛ عنوان برترین تیم دهه 90 ایران را به نام تراکتورسازی ثبت کنند ؛ در ادامه به جدول زیر توجه کنید : ( برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید)

hamnava.ir_Tiaz_dahe90-bartarin ha

با توجه به آمار فوق به نظر می رسد تراکتورسازی قهرمان واقعی فوتبال ایران در سال های اخیر است ؛ چیزی که این تیم هر سال بخاطر مشکلات موجود نمی تواند به آن دست پیدا کند.

گفتنی است بدلیل 16 تیمی بودن لیگ برتر ؛ 8 تیم بالای جدول در سال های اخیر بررسی شده ان

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۴
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی