فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ

هافبک تراکتورسازان می گوید کاری با حواشی ندارد و فقط کار خودش را انجام می‌دهد.

بختیار رحمانی در مورد شکست تراکتورسازی در دیدار تشریفاتی با الهلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: اولا اینکه در تیم ما هیچ فرقی بین بازیکنان روی نیمکت و فیکس نیست. من فکر می‌کنم نیمه اول بازی پایاپای بود اما نیمه دوم آنها خیلی بهتر بودند. بعد از گلی که ما زدیم آنها خیلی فشار آوردند و توانستند پیروز شوند. آنها به برد نیاز داشتند و بازی سختی بود و به هدفشان هم رسید.


این بازیکن که به دلیل مصدومیت دیدار با الهلال را از دست داد ادامه می‌دهد: دارم روی پایم کار می‌کنم نمی‌توانم بگویم بهتر شدم ولی دردم نسبت به چند روز پیش کمتر شده جا دارد از زحمات دکتر صادقی هم تشکر کنم.


وقتی از وی سوال شد به دیدار حساس استقلال می‌رسید یا خیر پاسخ داد: دارم تلاشم می‌کنم تا به آن بازی برسم ولی در این رابطه دکتر صادقی بهتر می‌تواند نظر بدهد. الان شرایطم بهتر است ولی هیچ چیز برای بازی کردن معلوم نیست .دارم به سختی کار می‌کنم تا ان‌شاءالله به بازی با استقلال برسم. بعد از آن بازی حساسی در حذفی داریم اگر دردم از اینی که هست کمتر بشود ان‌شاءالله بازی خواهیم کرد.


هافبک سرخپوشان تبریزی در مورد حواشی‌ای که قبل از بازی استقلال ـ تراکتور برای او به راه انداختند نظرش را اینگونه بیان کرد: واقعا هیچ توجهی به این حاشیه‌ها ندارم. من فکر می‌کنم ما فوتبالیست‌ها در زمین بهتر می‌توانیم حرف‌هایمان را بزنیم. خدا آن بالاست و شاهد همه چیز هست.


وقتی از شماره 11 تراکتوری‌ها سوال شد به نظرش آنها برنده تراکتور هستند یا حریف گفت: شک نکنید تراکتور در این دو بازی باختی ندارند و ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که ببریم.


بازیکن تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه تیمی قهرمان شود افزود: برای من هیچ فرقی ندارد چه تیمی قهرمان شود، هر تیمی که لایق باشد همان جام را بالای سر می‌برد. حالا که تراکتور قهرمان نمی‌شود هر تیمی که می‌خواهد بشود مهم نیست، تمام تلاشمان را می‌کنیم تا تراکتور سهمیه بگیرد.


رحمانی در پایان درمورد اینکه به عنوان بهترین بازیکن مرحله گروهی آسیا شناخته شده افزود: من خد ارا شکر می کنم و امیدوارم بازی پیش رو را هم با یک نتیجه خوب تمام و دل مردم را شاد کنیم. من هم هرکاری کردم با کمک بچه ها بوده.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۷
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی