فرهنگی،ورزشی

فرهنگی،ورزشی
لطفاً بعداز مشاهده نظر دهید.
باتشکر مدیر وبلاگ

تراکتورسازی باارایه  یک بازی هجومی موفق به پیروزی مقابل استقلال شد تا امیدهای شاگردان پرویز مظلومی به کسب جام در هفته آخر به حداقل برسد.


 

 برای تراکتور کاردوسو، رفیعی و نانگ گل زدند و 2 گل استقلال توسط حاج‌محمدی و شهباززاده به ثمر رسید.

هفته بیست و نهم لیگ برتر   ساعت:18
ورزشگاه : آزادی، تعداد تماشاگر:
داور :حسین زرگر  کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری

اخطار: سیدمهدی رحمتی (9) از استقلال و فرزاد حاتمی (12)

اخراج: سروش رفیعی (79) و (92) از تراکتورسازی


ترکیب استقلال:


مهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امین حاج محمدی، امید نورافکن، میلاد فخرالدینی، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، جابر انصاری (60 میلاد شعبانلو)، پروپجیچ ( 46 محسن کریمی)، سجاد شهباززاده

سرمربی: پرویز مظلومی


ترکیب تراکتورسازی:


محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی،  سعید آقایی(86  کاردوسو)، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، سینا عشوری، آگستو سزار ( 46 نانگ)، فرزاد حاتمی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی(91 علی حمودی)

 

شرح گل:

 

1-0 (استقلال): در دقیقه 13سانتر خسرو حیدری با ضربه سر امین حاج محمدی وارد دروازه تراکتورسازی شد.

1-1(تراکتورسازی): دمهدی رحمتی در دقیقه 21 قصد دفع توپ را داشت اما در صحنه ای که مشکوک به خطا بود روی زمین افتاد و آگستوسزار در شلوغی محوطه جریمه دروازه استقلال را باز کرد.

2-1(تراکتورسازی) : سروش رفیعی روی اشتباه فاحش مدافعان استقلال هرکاری که خواست کرد و بعد از دریبل فخرالدینی و عمران زاده به راحتی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد.

2-2(استقلال) : سانتر فوق العاده میلاد فخرالدینی با ضربه سر دیدینی سجاد شهباززاده از بین مدافعان تراکتورسازی به گل دوم استقلال تبدیل شد.

3-2(تراکتورسازی): دقیقه 78 نانگ با یک دریبل  فوق العاده امین حاج محمدی را محو کرد و با یک ضربه فنی دروازه استقلال را باز کرد.

 

اتفاق ویژه:


با شکست استقلال برابر تراکتورسازی حسرت پیروزی این تیم برابر قرمزهای تبریزی در ورزشگاه آزادی به 3 سال رسید. آخرین باری که استقلال موفق شده بود تراکتورسازی را در آزادی شکست بدهد مربوط به لیگ دوازدهم می شود، جایی که این تیم توانست تراکتورسازی را در آزادی با تک گل جواد نکونام شکست بدهد.

 

شرح بازی:


اگرچه استقلال با گل زودهنگام حاج‌محمدی از تراکتور پیش افتاد اما شاگردان قلعه‌نویی با میدان‌داری و یورش‌های طولی به مرور نبض بازی را در دست گرفتند و پس از به ثمر رساندن گل تساوی توسط سزار با ضربه عالی سروش رفیعی نتیجه بازی را در نیمه اول به سود خود تمام کردند. بازی در نیمه اول حساسیت فوق‌العاده‌ای داشت و استقلال امیدوار با حمایت هوادارانش در نیمه دوم نتیجه را به سود تغییر دهد. اگرچه امیر قلعه‌نویی با این فضا آشناست و نیمه دوم را با تغییراتی آغاز کرده است. اما در نیمه دوم استقلال بازهم مثل نیمه اول باز ی را طوفانی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 47 روی ضربه سر سجاد شهباززاده بازی را به نتیجه تساوی بکشاند. اما بعد از این گل استقلال حدود 10 دقیقه روی بازی مسلط شد و چند موقعیت خوب را بدست آورد اما بعد از آن تیم امیرقلعه نویی کاملا جریان بازی را در اختیار گرفت و موفق شد گل سوم و پیروزی را به ثمر برساند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۰
پورفرج ***

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی